Saturday, April 7, 2012

Catharsis

Catharsis


A sensation like penetration
Of an Iguana under your skin
Sizzling like Fajita in skillet in your seat
Salsa steps towards a Margarita kiss
“He is the frame, I am the pic.”


He is "a thousand kisses deep”.
He takes me to his arms
I “open like a lily to the heat”
He melts drop by drop
Like “another snowman” on my cheek.


I’m a battle inside, like an epic in Greek
He writes me, plays me, watches me
Then he leaves. I weep myself to sleep.
Something is lost in translation
Between mine and his catharsis.




Catarsis



Una sensación como de la penetración
De la Iguana debajo de la piel
Chisporrotear como fajitas en una sartén en tu asiento
Pasos de salsa hasta un beso Margarita
“Él es el marco, yo soy la imagen.”

El esmás que mil besos de profundidad.”
Él me lleva a sus brazos
“Abro como un lirio al calor”
Se derrite gota a gota
Al igual que “otro muñeco de nieve” en mi mejilla.

Soy una batalla interna, como un poema épico en griego
Él me escribe, me juega, me mira
Luego se va. Lloro hasta quedarme dormida.
Algo se pierde en la traducción
Entre la mía y su catarsis.

No comments:

Post a Comment